Logg inn:
La barna få puste!
Pernille Bakker Christian Ravneng, Hanne Hivand Volden, Jørgen Goss Dikkanen, Maria Fugleskjelle   18.11.14
Det tradisjonelle synet på læring kveler barnas læringslyst.

Denne artikkelen er kun tilgjengelig for medlemmer
Du kan derfor ikke lese hele artikkelen. Dersom du vil ha tilgang til alle artikler har vi nå en kampanje på 6 måneders medlemskap. Se nedenfor.


TILBUD PÅ 6 MND. MEDLEMSKAP, KUN KR. 595,-
Fyll ut skjema nedenfor og få umiddelbar tilgang til alt på Barnehageforum!
Vi har i dag nærmere 3000 bhg og over 7000 aktive brukere.
Barnehage
*Fornavn
*Etternavn
*E-post
*Telefon
Fakturanavn
Fakturareferanse
*Fakturaadresse
*Faktura Postnr
*Faktura Poststed
*Ønsket passord
*Gjenta passord
*Medlemstype
*Antall måneder *
* Du kan velge mellom 3, 6 eller 12 måneder. Du vil bli fakturert for hele perioden i en faktura.

* Mva. kommer i tillegg

Huk av for at du har leste våre avtalevilkår
 
DISKUTER ARTIKKELEN
 
 
Anbefalt
Kjell   30
Appen
Kommentar:
Forfatterne er studenter ved Høgskolen i Østfold, 2. året, Barnehagelærerutdanningen.
Læring
Om lek, opplevelse og læring
Lekende læring
Samspill for lek og læring
Læring i barnehagen
Lek og læring ingen motsetning
LEK, LÆRING OG KREATIVITET
Lek er en rettighet, ikke et instrument for læring
Økt fokus på læring er feilslått