Vi har laga nordlysbilda me ongan i barnehagen. Først fikk ongan fingermale og så tok vi voksne litt over me Glowing in the Dark Paint!
Vår Vi jobber med temaet vår Vi jobber med temaet vår, og etter inspirasjon herfra har vi laget fuglereir med fugler! Se aktivitet
Vår Gamle og slitte barnestøvler får et nytt liv De største barna i barnehagen har malt støvler, og fylt de med jord. De fikk selv være med på h... Se aktivitet
Vår Så med dette takker Hamretun for seg 9.juli er Hamretun siste dag som barnehage og vi har lyst til å dele det siste prosjektet vår m... Se aktivitet