Snart påske og vi pleier å synge "En liten kylling i egget lå". Egget er laget i gips og skal deles i to når det er helt tørt(sikk sakk kutt).
Vår Småbarnsavdelingen hadde en dukkevogn som skulle kastes Men vi valgte og gi den en ny sjanse så med litt vask, skruing og fantasi har vi nå laget en ny... Se aktivitet
Vår Edderkopper Etter barns interesse/medverknad arbeider småbarnsavdelinga i vår barnehage med edderkopper. Se aktivitet
Vår Morsdagsgaven vår Morsdagsgaven vår, barn i minste gruppe har malt og pyntet smykkeskrin med diamanter. Esken inn... Se aktivitet