Ingen vanlig påskefrokost for foreldre og barn i år heller. Da ble valget "Påskefrokost To Go", noe som ble meget godt mottatt. God Påske til alle!
Vår <p>Vi malte først bakgrunn med svamper</p> <p>Alle barna på storavdelingen vår har samarbeidet om å lage årstidsbi... Se aktivitet
Vår Jeg har laget Hestehov sammen med ungene Det blir "2i1" Også har vi sunget Hestehov sangen. Fine ting å jobbe med nå på våren. Se aktivitet