Jeg må si meg kry over at jeg har kunne brukt denne flere plasser jeg har jobbet, etter at jeg lagde den da jeg var ferdig utdannet!
Vår I Finnmark (Alta) tegne vi våren I Finnmark (Alta) tegne vi våren på vinduet siden den somle sånn med å komme til oss (Har brukt... Se aktivitet
Vår Det går i litt blomster om dagen Syrin og løvetann med en god dose blandings. Og et par tomatplanter ble det også.Nederst har sk... Se aktivitet