Da kom julestemningen til oss også. Nå venter vi bare på at rampenissen skal flytte inn.
Et tilfeldig utvalg fra temaet Vår.
I dag malte vi på trærne i barnehagen. Dette var morro
I den fine hvite sand sitter vesle Hansemann Han har ingen bukse på
For noen søte bier altså. Vi er klar for vår!
Vår egen Pride-tavle!