Vår Flotte grashovud som førskulegruppa laga i dag Flotte grashovud som førskulegruppa laga i dag no venter vi berre på at det skal gro så vi får ... Se aktivitet
Vår Jeg har laget Hestehov sammen med ungene Det blir "2i1" Også har vi sunget Hestehov sangen. Fine ting å jobbe med nå på våren. Se aktivitet
Vår I Finnmark (Alta) tegne vi våren I Finnmark (Alta) tegne vi våren på vinduet siden den somle sånn med å komme til oss (Har brukt... Se aktivitet