Ute i dag brukte vi den lille snøen vi hadde igjen og laget en iskrembutikk for å leke med. Barna hadde det gøy å leke med farger.
Vår Gulerotplanter i kaninene Vi gjør klar for vår på småbarnsavdelingen med å lage kaniner av melkekartong. Snart klar for s... Se aktivitet
Vår <p>Vi har hatt som tema i vår om frosken</p> <p>Vi har hatt som tema i vår om frosken, så her er det blitt en froskedam på... Se aktivitet