I barnehagen hos oss, feiret vi samenes nasjonaldag med å sitte inne i lavvo med "Bidos" som er samisk nasjonalrett laget i vedovn.
Vår Gresshoder som barna har laget! Tynne, brune strømper, gressfrø og jord. Piperensere og øyne til dekor. Barna syntes dette var ... Se aktivitet
Vår Endelig nærmer våren seg! Endelig nærmer våren seg! Vi har laga fine blomster som vi har hengt opp på veggen på avdelinga... Se aktivitet
Vår Ein vegg til å bli glad av Ein vegg til å bli glad av! Med tema Vår og småkryp har vi dekorert veggen ved inngangsdøra. Fl... Se aktivitet