Vår 17.mai sommerfugl Her har de minste i Lillehagen barnehage, avdeling Helgerud laget 17. Mai sommerfugl man kan py... Se aktivitet
Vår Jeg har laget Hestehov sammen med ungene Det blir "2i1" Også har vi sunget Hestehov sangen. Fine ting å jobbe med nå på våren. Se aktivitet
Vår Starta smått med lille larven Starta smått med lille larven aldrimett-prosjekt i barnehagen med de minste. Se aktivitet
Vår Her er vårsamlingen jeg bruker hos de minste Her er vårsamlingen jeg bruker hos de minste i år "hvordan en blomst fikk navn" jeg har byttet ... Se aktivitet