Barnehageforum - <p>I dag har vi hatt det g&oslash;y</p>
Barnehageforum logo Barnehageforum logo
Aktivitet

<p>I dag har vi hatt det g&oslash;y</p>

I dag har vi hatt det gøy i skogen med en fin naturopplevelse. Når vi kom frem fant barna noen snegler og alle gikk rundt for å finne flere.

<p>I dag har vi hatt det g&oslash;y</p>

I dag har vi hatt det gøy i skogen med en fin naturopplevelse. Når vi kom frem fant barna noen snegler og alle gikk rundt for å finne flere.

Flere ideer

Andre aktiviteter som kan passe

Et tilfeldig utvalg fra temaet Vår.

Se flere aktiviteter