Vil med disse søte fra vår barnehage ønske alle inne på Idébroen en riktig god og helt sikkert velfortjent jul.
Vår Vi venter på våren i Asker Men med over 1 meter snø vil det nok ta litt tid før det blomstrer. Så vi tok en liten snarvei ... Se aktivitet
Vår 17.mai sommerfugl Her har de minste i Lillehagen barnehage, avdeling Helgerud laget 17. Mai sommerfugl man kan py... Se aktivitet
Vår <p>Garnnøste med plante inni</p> <p>Måtte bare vise frem dagens prosjekt. Det er rett og slett garnnøster som barna... Se aktivitet