Etter inspirasjon her inne, måtte vi lage Snekker Andersen og Julenissen på vinduet, kjempe fornøyd med resultatet, god adventstid.
Vår Bæ og Bø var et større prosjekt denne våren Disse store figurene er laget av emballasje-papp, hvitmaling, trestokker, lim, markuleringsstri... Se aktivitet
Vår Småbarnsavdelingen hadde en dukkevogn som skulle kastes Men vi valgte og gi den en ny sjanse så med litt vask, skruing og fantasi har vi nå laget en ny... Se aktivitet