Vår Hei, tidligere her viste jeg Hei, tidligere her viste jeg hvordan vi brukte opp gamle lånestøvler og litt leker..nå blomstre... Se aktivitet
Vår Vi er i vårmodus på jobb Så vi har laget blomster av eggekartong og isoloporkuler. Malt de og rulla de i glitter. Vi har... Se aktivitet
Vår I Finnmark (Alta) tegne vi våren I Finnmark (Alta) tegne vi våren på vinduet siden den somle sånn med å komme til oss (Har brukt... Se aktivitet
Vår <p>Vi har hatt som tema i vår om frosken</p> <p>Vi har hatt som tema i vår om frosken, så her er det blitt en froskedam på... Se aktivitet