Påskepynten vi har laget i barnehagen alle fikk ikke lage alt - men alle fikk lage noe.
Et tilfeldig utvalg fra temaet Vår.
Vårfornemmelse!
Vår egen Pride-tavle!
17.mai blomst, laget med 1-2 åringene.
17.mai toget fra avdelinga vår.