Har brukt to kvelder på å male en kjedelig vegg. Eventyskogen begynner å ta form. Skal fylles på med flere dyr og ting etterhvert.
Vår Vårtre med ugler Flåklypa barnehage, 0-3års avdeling, har laget vårtre med ugler på. Se aktivitet
Vår I dag ble det Løvetannsaft-og-kaker I dag ble det Løvetannsaft-og-kaker. Artig prosess sammens med ungene. Se aktivitet
Vår Spennede å få være med på ringmerking Sagatun barnehage, Stjørdal, har i vår hatt ugler som tema, og i dag fikk skolestarterne virkel... Se aktivitet