Siden våren e så treg i nord, og alt e bære grått ute, så trengte vi litt farger i vinduene. Tannlausklubben i Furumoen som har vært malere.
Vår <p>Vi malte først bakgrunn med svamper</p> <p>Alle barna på storavdelingen vår har samarbeidet om å lage årstidsbi... Se aktivitet
Vår Vårtegn Vi i Buerflata barnehage-Skien, snakker mye om vårtegn. Hva er vårtegn Hva kan man gjøre, når s... Se aktivitet
Vår Som så mange andre Har også vi flyttet ut i skogen i denne Coronatiden. Taubane, bruer, gapahuk og hytter, pil og ... Se aktivitet
Vår Hei Baktus! Ser du hva jeg ser Gråstein + spraylakk er oppskrift på "gullfeber" Nyt våren! Se aktivitet