Vår Jeg har laget Hestehov sammen med ungene Det blir "2i1" Også har vi sunget Hestehov sangen. Fine ting å jobbe med nå på våren. Se aktivitet
Vår Ugler i ulike former Her her noe av det som ble vist frem på vårutstillingen i barnehagen vår. De stående uglene er ... Se aktivitet
Vår Dette falt godt smak hos mine Dette falt godt smak hos mine to små på 1 og 2 år. Blir mye spenning og se de vokser. Se aktivitet
Vår Terrarium for insektene våre Hvert år når det begynner å bli vår og varmere i luften, lager vi på avdeling krabben vårt eget... Se aktivitet