I dag har 3-6 åringene på min gruppe (kohort) hatt det gøy med maling av hender og lagd nydelig 17.mai kunst til å pynte på veggen!
Vår Nytt liv til påske Snart påske. Sånn forbereder vi til påske hos oss . Frø vekkes til live, gren som spirer og fin... Se aktivitet
Vår Ugler i ulike former Her her noe av det som ble vist frem på vårutstillingen i barnehagen vår. De stående uglene er ... Se aktivitet