Vi har lagd 17.mai figurer en av barna fra Polen ville vise flagget sitt og lage en figur i rødt og hvitt!
Vår Jeg har laget Hestehov sammen med ungene Det blir "2i1" Også har vi sunget Hestehov sangen. Fine ting å jobbe med nå på våren. Se aktivitet
Vår Vi er i vårmodus på jobb Så vi har laget blomster av eggekartong og isoloporkuler. Malt de og rulla de i glitter. Vi har... Se aktivitet
Vår Hiv o hoi - snart er skatten vår Sverd laget av papp, høyttaler med Musikk fra Kaptein Sabeltann og en vakker vårdag var den per... Se aktivitet
Vår Førstehjelp til sliten humle! I morges fant barna denne krabaten kravlende i vinduskarmen på avdelingen. Den hadde nok prøvd ... Se aktivitet