Legger ut en ny sympati meld til våre kollegaer jeg. For jeg bare må si at jeg er bekymret for vår store bhg familie i disse dager.
Vår Jeg har laget Hestehov sammen med ungene Det blir "2i1" Også har vi sunget Hestehov sangen. Fine ting å jobbe med nå på våren. Se aktivitet
Vår Vårkrans ved hjelp av: Vårkrans ved bruk av : • papptallerken • fargeark • lim Vårkrans ved bruk av : • papptallerken... Se aktivitet
Vår Alle kan da nevne 2 ting I vår barnehage lager vi russekort til alle våre skolestarterne. De blir da spurt om det er noe... Se aktivitet