Vår Jeg har laget Hestehov sammen med ungene Det blir "2i1" Også har vi sunget Hestehov sangen. Fine ting å jobbe med nå på våren. Se aktivitet
Vår På småbarnsavdelingen vår har På småbarnsavdelingen vår har småkrypene våknet til liv. Dette gir fine samtaler og skaper undr... Se aktivitet
Vår I dag har barna kost seg ute I dag har barna kost seg ute med å lage vårbilde i esker. Klipp, lim og mal for så å montere i ... Se aktivitet