Vi har feiret Samedagen i Rotset barnehage i dag og hatt samling om samene og samekulturen. Har hørt joik og joiket i nordlyset.
Vår Her er vårsamlingen jeg bruker hos de minste Her er vårsamlingen jeg bruker hos de minste i år "hvordan en blomst fikk navn" jeg har byttet ... Se aktivitet
Vår Som så mange andre Har også vi flyttet ut i skogen i denne Coronatiden. Taubane, bruer, gapahuk og hytter, pil og ... Se aktivitet
Vår Grønn avdeling Grønn avdeling i Nordseter barnehage er i skikkelig vårmodus om dagen. Her blir finmotorikken s... Se aktivitet
Vår Vi lagde fine larver Da er det vår igjen! Så laget vi fine larver Aldrimett av fargerike pomponger Se aktivitet