Jeg må si meg kry over at jeg har kunne brukt denne flere plasser jeg har jobbet, etter at jeg lagde den da jeg var ferdig utdannet!
Vår Småbarnsavdelingen hadde en dukkevogn som skulle kastes Men vi valgte og gi den en ny sjanse så med litt vask, skruing og fantasi har vi nå laget en ny... Se aktivitet
Vår Det er vel på tide med ein tur til frisøren no Det er vel på tide med ein tur til frisøren no. Se aktivitet
Vår I Finnmark (Alta) tegne vi våren I Finnmark (Alta) tegne vi våren på vinduet siden den somle sånn med å komme til oss (Har brukt... Se aktivitet