I dag har Vettene = skolestarterne i Prestmosen Fus laget hilsen til Nannestad sykehjem. Først fargela vi haren, klippet den ut.
Vår Jeg har laget Hestehov sammen med ungene Det blir "2i1" Også har vi sunget Hestehov sangen. Fine ting å jobbe med nå på våren. Se aktivitet
Vår Julestemning inne på avdelingen vår Julestemning inne på avdelingen vår i Espira karmsund barnehage! Se aktivitet
Vår I Finnmark (Alta) tegne vi våren I Finnmark (Alta) tegne vi våren på vinduet siden den somle sånn med å komme til oss (Har brukt... Se aktivitet