I år byttet vi ut nissen (som mange var redd for hvert år) med ei trivelig nissejente. Nissejenta banka på vinduet, og barna kom henne i møte.
Vår I Finnmark (Alta) tegne vi våren I Finnmark (Alta) tegne vi våren på vinduet siden den somle sånn med å komme til oss (Har brukt... Se aktivitet
Vår Vi lagde fine larver Da er det vår igjen! Så laget vi fine larver Aldrimett av fargerike pomponger Se aktivitet
Vår Ser ut som nissen Ser ut som nissen har vært på avdelingen vår i natt og lagt nisse sjokolade i strømpene våre so... Se aktivitet