??????Kjekk høst takkesfest???? og feiring av ??????FN-dagen ?????? ??med foreldre???????????og besteforeldre???????? i barnehagen????
Vår 4 åringene har malt vårblomster på kongler 4 åringene har malt vårblomster på kongler. Det blir fin pynt i skogen. Se aktivitet
Vår Jeg har laget Hestehov sammen med ungene Det blir "2i1" Også har vi sunget Hestehov sangen. Fine ting å jobbe med nå på våren. Se aktivitet