Det blir "2i1" Også har vi sunget Hestehov sangen. Fine ting å jobbe med nå på våren.
Et tilfeldig utvalg fra temaet Vår.
Vår tema i barnehagen: spirer og gror.
<p>Vår har sådd karse i glass.</p>
Våren kommer.
Laget av våre ett og to-åringer.