På vår avdeling (3-5 år) begynte vi å synge «Julekveldsvisa» tidlig i november! I slutten av november dukket.
Vår Og tradisjon tro dro vi også iår på neslesanking Hver vår i Styrvoll barnehage lager vi Brenneslesuppe, sammen med barna. Og tradisjon tro dro v... Se aktivitet
Vår Her er vårsamlingen jeg bruker hos de minste Her er vårsamlingen jeg bruker hos de minste i år "hvordan en blomst fikk navn" jeg har byttet ... Se aktivitet
Vår 17.mai sommerfugl Her har de minste i Lillehagen barnehage, avdeling Helgerud laget 17. Mai sommerfugl man kan py... Se aktivitet