Etter å ha blitt inspirert her inne med disse flotte "pinnefigurene" må jeg bare dele disse her med dere som ble laget i dag av noen barn på 4 år.
Vår Vi venter på våren i Asker Men med over 1 meter snø vil det nok ta litt tid før det blomstrer. Så vi tok en liten snarvei ... Se aktivitet