Etter å ha blitt inspirert her inne med disse flotte "pinnefigurene" må jeg bare dele disse her med dere som ble laget i dag av noen barn på 4 år.
Vår Vi lagde fine larver Da er det vår igjen! Så laget vi fine larver Aldrimett av fargerike pomponger Se aktivitet
Vår Påsketroll Selv om det nærmer seg påske så kan vi ikke legge helt bort "trollprosjektet" vårt. Se aktivitet
Vår Småbarnsavdelingen hadde en dukkevogn som skulle kastes Men vi valgte og gi den en ny sjanse så med litt vask, skruing og fantasi har vi nå laget en ny... Se aktivitet
Vår Hiv o hoi - snart er skatten vår Sverd laget av papp, høyttaler med Musikk fra Kaptein Sabeltann og en vakker vårdag var den per... Se aktivitet