Etter å ha blitt inspirert her inne med disse flotte "pinnefigurene" må jeg bare dele disse her med dere som ble laget i dag av noen barn på 4 år.
Vår Julestemning inne på avdelingen vår Julestemning inne på avdelingen vår i Espira karmsund barnehage! Se aktivitet
Vår Vi lagde fine larver Da er det vår igjen! Så laget vi fine larver Aldrimett av fargerike pomponger Se aktivitet