Etter å ha blitt inspirert her inne med disse flotte "pinnefigurene" må jeg bare dele disse her med dere som ble laget i dag av noen barn på 4 år.
Vår Vårens tema i min småbarnsavdeling Vårens tema på min småbarnsavdeling er Den lille larven aldrimett, og til det skal vi ha en sam... Se aktivitet
Vår I desse bietider; her er våre bier I desse bietider; her er våre bier og sommerfugler. Se aktivitet
Vår Et lite vårtegn da «Den lille larven aldrimett» Et lite vårtegn da «Den lille larven aldrimett» dukket opp i barnehagen vår i dag! Se aktivitet
Vår Utrolig gøy å se iveren til førskolebarna Utrolig gøy å se iveren til førskolebarna, da de fikk i oppgave å ta bilde av vår-tegn ute i na... Se aktivitet