Da fikk vi også laget oss en "peis", uten varme, selvfølgelig. Vi valgte og lime på tegneark på rull og beholde den hvit.
Vår Et lite vårtegn da «Den lille larven aldrimett» Et lite vårtegn da «Den lille larven aldrimett» dukket opp i barnehagen vår i dag! Se aktivitet
Vår <p>Garnnøste med plante inni</p> <p>Måtte bare vise frem dagens prosjekt. Det er rett og slett garnnøster som barna... Se aktivitet
Vår Førskolebarna ved Snåsa Barnehage har laget seg "voksestokk",der vi har målt lengda på alle barna. Blir spennende å se... Se aktivitet