Barnehageforum - I dag var vi tur i naturen
Barnehageforum logo Barnehageforum logo
Aktivitet

I dag var vi tur i naturen

I dag var vi tur i naturen, med nifs steinur å boltre seg i, klatretrær, einer og gras og et myrlendt område med et bittelite "tjern".

I dag var vi tur i naturen

I dag var vi tur i naturen, med nifs steinur å boltre seg i, klatretrær, einer og gras og et myrlendt område med et bittelite "tjern".

Flere ideer

Andre aktiviteter som kan passe

Et tilfeldig utvalg fra temaet Vår.

Se flere aktiviteter