
Les også
Hvorfor er det viktig å gjennomføre medarbeidersamtaler?
En medarbeidersamtale kan være gull verdt hvis du som leder gjør dette riktig
Les mer >>Hvordan skrive en god anbefaling?
En anbefaling bør bestå av fakta, beskrivelser av oppgaver, jobbkrav, kvaliteter og en samlet anbefaling
Les mer >>Det er mange måter å gi kritikk på.
Det er mange måter å gi kritikk på, gode måter og dårlige måter
Les mer >>Personalkonflikter - Manglende kommunikasjon
Uenigheter som påvirker arbeidsmiljøet og ikke håndteres kan forsure arbeidshverdagen for mange. Hvordan bør dette håndteres?
Les mer >>Slik blir du en inneffektiv sjef
Å være effektiv er en dyd som den perfekte leder behersker. Hvis du er den perfekte leder trenger du ikke å lese mer.
Les mer >>Hvordan gå fram når du skal gi kritikk til sjefen?
Å gi kritikk til sin egen sjef krever både mot, overveielser og forberedelse. Men det er mulig å gjøre dette på en måte som fører til endring på det området du er misfornøyd med.
Les mer >>