Les også
Hvordan kommunisere med sjefen om arbeidspress
Hva gjør du som leder hvis du opplever for stort arbeidspress? Å stramme joggeskoene og løpe fortere er ikke en holdbar løsning i lengden. Her er tre tips til hvordan du sammen med din sjef kan løse denne situasjonen.
Les mer >>Å ha felles verdier
Verdier er noe vi ønsker, noe som peker mot en tilstand vi gjerne vil fremme
Les mer >>Rekruttering
Hva trenger din personalgruppe? Det er ikke sikkert at det umiddelbare inntrykket gir det rette svaret. Å bruke tid på en grundig og utforskende intervju og ansettelses-prosess kan gi høy gevinst.
Les mer >>Hvordan skape engasjerende møter?
Det er ikke så lett å lage en møtekultur som ivaretar alle behov, men i denne artikkelen får du noen nyttige tips på veien
Les mer >>Den gode samtalen!
God kommunikasjon er en viktig suksessfaktor for å lykkes med å utvikle organisasjonen. I dialogen må du ha fokus på medarbeiderens styrker, du må være nærværende og om nødvendig ta en time-out.
Les mer >>Bli en bedre leder
God ledelse handler ikke bare om å ta i bruk smarte metoder
Les mer >>