
Les også
Personalkonflikter - Manglende kommunikasjon
Uenigheter som påvirker arbeidsmiljøet og ikke håndteres kan forsure arbeidshverdagen for mange. Hvordan bør dette håndteres?
Les mer >>Hvordan håndtere forandringer?
Hvordan kommuniserer du nedskjæringer til dine medarbeidere?
Les mer >>Overvinn din talerskrekk
Er du en av de som får hjertebank når du skal snakke i en forsamling?
Les mer >>Øk nærværet i barnehagen
Det er lederens oppgave å ta med sine medarbeidere på råd og lytte til hva de har å si.
Les mer >>Krigen på skrivebordet ditt
Kjemper du en daglig kamp med de hurtig voksende bunkene på skrivebordet?
Les mer >>– Vi overvurderer individet og undervurderer gruppen
Det meste og det beste blir gjort av grupper, ikke individer. Også når det gjelder ledelse. Er det ikke rart hvor lite oppmerksomhet vi gir ledergruppene da? spør Erik Slinning.
Les mer >>