Barnehageforum - I fjor lagde vi granskuddsirup
Barnehageforum logo Barnehageforum logo
Aktivitet

I fjor lagde vi granskuddsirup

I fjor lagde vi granskuddsirup på avdelingen vår med barna. Og på turen vår i dag så kom flere av barna løpende og var i full gang med å sanke granskudd.

I fjor lagde vi granskuddsirup

I fjor lagde vi granskuddsirup på avdelingen vår med barna. Og på turen vår i dag så kom flere av barna løpende og var i full gang med å sanke granskudd.

Flere ideer

Andre aktiviteter som kan passe

Et tilfeldig utvalg fra temaet Vår.

Se flere aktiviteter