Les også
Alvorlige brudd på arbeidsavtalen – dette bør barnehagen gjøre
Det skjer heldigvis ikke ofte, men av og til begår ansatte i en barnehage alvorlige brudd på arbeidsavtalen.
Les mer >>Personalkonflikter – Uenighet om arbeidsfordelingen
Når noen føler at de gjør mer enn andre, kan det skape frustrasjon, dårlig stemning og svekket samarbeid i personalgruppen.
Les mer >>Slik håndterer du en vanskelig medarbeider
De er sarkastiske, negative og påvirker sine kollegaers arbeidsglede. Hvis du har en slik medarbeider, finnes det strategier for hvordan du kan gå fram for å få en endring i denne adferden.
Les mer >>Hvordan håndtere vanskelig e-poster?
Vi kommuniserer mer og oftere på e-post. Dette er en kilde til mer misforståelser enn direkte kommunikasjon.
Les mer >>Personalkonflikter - Manglende kommunikasjon
Uenigheter som påvirker arbeidsmiljøet og ikke håndteres kan forsure arbeidshverdagen for mange. Hvordan bør dette håndteres?
Les mer >>Lederskap - med fokus på det som virker
Hvorfor fungerer tradisjonell ledelse ofte så dårlig?
Les mer >>





