![](/data/pictures/ArticleImages/2722_Original.jpg)
![](/data/pictures/ArticleImages/2722_Original.jpg)
Les også
Følelser i barnehagepraksis
Trenger barna hjelp til å reguleres utenfra?
Les mer >>Skulle ikke vi bare lekt og vært litt sammen, da?
Det er mye som skal dokumenteres, skrives, rapporteres og systematiseres i barnehagen. Det er jo nødvendig å sette ting i system og dokumentere hvorfor man gjør som man gjør - men for mye kartlegging og systemer fører til mindre tid sammen med barna.
Les mer >>Bruno Latour
Hva kan skje med vår barnehagepedagogiske tenkning om vi tenker at tingene eller teknologiene virker inn på menneskers handlinger i like stor grad som menneskene utvikler og påvirker dem?
Les mer >>Jean Piagets teori om kognitiv utvikling
Jean Piaget kommer du ikke utenom når du skal arbeide med barn. Hans teori om kognitiv utvikling blir presentert i denne artikkelen
Les mer >>Kreativitet er ikke en evne
Når vi får en ide eller er kreative, hva er det egentlig som skjer?
Les mer >>Barn kan! - Lunsjmuffins
Muffins er populært, og dette er et godt alternativ til de vanlige kakemuffinsene med mye sukker
Les mer >>