

ANNONSE
Les også
Lille Petter Edderkopp - en gang til!
Hva legger en førskolelærer vekt på når hun eller han anvender drama med barn?
Les mer >>Vikar informasjon om tospråklige barn
Hvordan bør vi forholde oss til tosprklige barn som er i ferd med å lære norsk? Her er et godt informasjonsskriv til vikarer og ansatte.
Les mer >>Regelrydding - Når det går av seg selv
Rutiner kan være bra – men ikke alltid. Når rutiner gror fast er det på tide å stille spørsmål.
Les mer >>Språkstimulering: Vi må snakke mer med barna
Hverdagssamtalene er viktig for språkutviklingen. Vi må rett og slett snakke mer med barna, sier professor Margareth Sandvik.
Les mer >>Barn kan! Hjemmelaget kremost
Enkel ost med mange muligheter
Les mer >>Delaktighet som form och innebörd
Barns medvirkning kalles delaktighet i Sverige. Det å lese denne artikkelen gir et interesant perspektiv på vårt eget fokus på barns medvirkning.
Les mer >>