
Les også
Dette ønsker dine ansatte av deg?
Åtte ting dine medarbeidere garantert vil ha mer av
Les mer >>Slik blir du en inneffektiv sjef
Å være effektiv er en dyd som den perfekte leder behersker. Hvis du er den perfekte leder trenger du ikke å lese mer.
Les mer >>Hvordan gi tilbakemelding på følelsesmessige utbrudd?
Hva gjør du når en ansatt svarer på tilbakemeldingen din ved å rope av lungenes fulle kraft, slik at du ikke kommer til orde?
Les mer >>Kan du lede oppover?
Ledere med suksess mestrer kunsten å lede oppover i egen organisasjon. Det gjelder på alle nivåer.
Les mer >>Tillit – fundamentet for god samskaping mellom leder og medarbeidere
Tillit er basis for god samskaping mellom en leder og medarbeiderne. Dette er imidlertid en påstand som mange smertelig erfarer først når tilliten ikke lenger er tilstrekkelig til stede. Kan vi klare å oppdage hvordan tillit bygges og styrkes og næres? Vi tror det.
Les mer >>Viktige spørsmål før endringsprosesser igangsettes
Hvilken visjon står bak endringene? Hvilke utfordringer vil vi møte? Denne artikkelen presenterer 11 fokusområder, som er avgjørende i ledelse og kommunikasjon av en organisasjon som skal gjennom endringsprosesser.
Les mer >>