ANNONSE
Les også
Elleve e-postregler
Lag deg noen kjøreregler for hvordan du skal behandle e-post
Les mer >>Hvordan bruke Cialdinis prinsipper?
Har du en klar strategi når du vil påvirke eller overtale andre?
Les mer >>Den gode samtalen!
God kommunikasjon er en viktig suksessfaktor for å lykkes med å utvikle organisasjonen. I dialogen må du ha fokus på medarbeiderens styrker, du må være nærværende og om nødvendig ta en time-out.
Les mer >>Hvor strukturert bør en ansettelsessamtale være?
Det er både kostbart og forstyrrende for deg og medarbeiderne dersom dere ender opp med feil kandidat til en ledig stilling. Ved å velge riktig tilnærming til ansettelsessamtalen kan du imidlertid redusere risikoen for å ta feil valg.
Les mer >>Den gode to-do listen
Ta tak i oppgavene som ligger og venter og lage en to-do liste som fungerer
Les mer >>Gode råd når du får kritikk som leder
Som leder må du trene på å gjøre kritikk om til noe positivt
Les mer >>